Terzićeva 7

petak, 30.05.2008.

Obračun po razdjelnim vodomjerilima

Split, 30. svibnja 2008. godine
Poštovani suvlasnici Terzićeve 7,
kao što je ranije dogovoreno, u privitku se nalaze dvije tablice, i to TABLICA A i TABLICA B, te ANKETNI LISTIĆ.
Prije nego što krenem s objašnjenjima tablica, samo bih Vas informirao da sam početkom tjedna prijavio neispravnost elektro-magneta na ulaznim portunskim vratima, te da je upravitelj odmah (isti dan) poduzeo aktivnosti i otklonio kvar.

Sada se vratimo na tablice. Prije nego li išta pojasnim, molim da primijetite da naš ulaz ima dva glavna vodomjerila na razini G2 od kojih jedno evidentira potrošnju do 2. etaže, a drugo od 3. do vrha ulaza. Zbog toga imamo i dva odvojena tablična iskaza obračuna utrošene vode u svakoj tablici.

Tablica A nam pokazuje kako se kretala potrošnja po mjesecima, i to za mjesec prosinac prošle godine, te mjesece siječanj, veljača i svibanj ove godine. Mjesečna potrošnja vode za 25 korisnika se kreće oko 335 m3 (i prije i poslije zamjene razdjelnih vodomjerila). Ukoliko usporedite mjesečnu potrošnju po svakom korisniku, tada se vidi da su mjesečna odstupanja potrošnje mala kada smo imali STARA vodomjerila. Nakon ugradnje NOVIH vodomjerila, odstupanje u potrošnji u odnosu na STARA vodomjerila gotovo da i nema. Bitno odstupanje je prisutno samo tamo gdje je STARO vodomjerilo vrtilo unazad.
U ovoj tablici također imate pokazanu DELTU odnosno dvije delte jer imamo dva glavna vodomjerila.
Što je delta? Kod obračuna potrošnje po broju članova domaćinstava delte nema. Međutim, zbog nesavršenosti vodomjerila (bilo glavnog, bilo razdjelnih) suma očitanja svih razdjelnih vodomjerila ne predstavlja očitanje po glavnom vodomjerilu. Ta razlika se naziva delta i može biti i pozitivna i negativna. Sama vodomjerila (bilo glavna, bilo razdjelna) imaju zakonom dozvoljenu grešku u očitanju koja se kreće do ±2% (za velike protoke) odnosno do ±5% (za male protoke). Što to znači? To znači, primjerice na gornjim etažama u našem ulazu delta može biti do ±36% (18 razdjelnih vodomjerila x ±2%) odnosno do ±90% (18 x ±5%). Istovremeno, na donjim etažama taj isti delta može biti do ±14% (7 x ±2%) odnosno do ±35% (7 x ±5%). Ono što se u praksi događa jest da se + i – pojedinih razdjelnih vodomjerila skoro poništavaju te se delta uglavnom kreće oko ±10% (informacija iz jednog ulaza na Blatinama i drugog s Pujanki).
Kod nas u Terzićevoj 7 na gornjim etažama se delta kretao oko –14% u razdoblju starih razdjelnih vodomjerila, dok je sada oko +12%. Na donjim etažama se delta prije zamjene razdjelnih vodomjerila kretao oko –10% dok je sada oko +4%. U prosjeku na razini ulaza, svako razdjelno vodomjerilo sada doprinosi delti oko +0,6% što je manje od ±2% odnosno ±5%, ponavljam u prosjeku.

Druga tablica, TABLICA B, prikazuje analitiku kako se je došlo do pojedinačne mjesečne potrošnje, u ovom slučaju za mjesec svibanj 2008. Ovakva tablica bi trebala odnosno mogla biti podloga za ViK kod ispostavljanja pojedinačnih računa za vodu.
Na osobnom primjeru ću pokazati način izračuna podataka odnosno potrošnje: znači, obitelj Uvodić je u promatranom razdoblju (21 dan, odnosno od 07.05. do 28.05.) imala razliku očitanja na razdjelnom vodomjerilu 13,86 m3. Pošto je delta na ovom glavnom vodomjerilu cca. +3,7%, to se očitana količina po razdjelnom vodomjerilu povećava za +0,51 m3 (+3,7% x 13,86 m3) što za obračun predstavlja ukupno 14,38 m3 ili cca. 99,65 kn (1m3 = 6,93 kn). Međutim, kako je promatrano obračunsko razdoblje samo 21 dan, to se ekstrapolacijom dobiva očekivana mjesečna potrošnja od 20,25 m3 (30 dana : 21 dan x 14,38 m3) odnosno 140,33 kn (20,25 m3 x 6,93 kn/1m3).
Ne bih Vas više želio dodatno opterećivati objašnjenjima, jer ni sam ne znam što više o podacima reći. Takvi su kakvi su.

S jedne strane se iz ovih podataka da iščitati da stara vodomjerila i nisu bila toliko loša, osim onog koje je vrtilo unazad. Ali, ta stara vodomjerila isto tako nisu imala oznake u skladu s Odobrenjem Državnog zavoda za mjeriteljstvo, što je dodatno „podgrijavalo“ sumnju u njihovu ispravnost.
S druge strane, osobno sam mišljenja da bi sada, odnosno za mjesec lipanj 2008. godine, mogli krenuti s prijavljivanjem obračuna ViK-u po očitanjima razdjelnih vodomjerila.
Tako smo se na zadnjem i predzadnjem zajedničkom sastanku i dogovorili ukoliko očitanja budu korektna.

Mislim da sada jesu, te da nema zapreke da tako i ne postupimo. Sada prepuštam Vama da me na ANKETNOM LISTIĆU izvijestite da li ste suglasni da prebacimo obračun s broja članova domaćinstva na očitanje po razdjelnim vodomjerilima.
Nakon što dobijem popunjene Anketne listiće, ukoliko većina potvrdi ranije dogovoreni prijedlog, ja ću s ViK-om dogovoriti formu i način međusobne mjesečne komunikacije u svrhu obračuna. Ukoliko većina zaokruži NE obračun će i dalje ostati po starom, odnosno po broju članova domaćinstva.


Ukoliko smatrate da postoje razlozi da po ovom pitanju sazovem novi zajednički sastanak svih suvlasnika, molim da me osobno kontaktirate u popodnevnim satima ili tijekom dana na mob.: 091/204-89-73.

S poštovanjem,
M. P.
Predstavnik suvlasnika
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Nenad Uvodić



Anketni listić – PRIJAVA POTROŠNJE VODE
PO OČITANJIMA RADJELNIH VODOMJERILA
Obitelj (suvlasnik): _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Suglasan sam da se obračun utrošene vode «prebaci» s broja članova domaćinstva na očitanje po razdjelnim vodomjerilima:
DA – NE
Potpis suvlasnika:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
(molim popunjeno vratiti u poštanski sandučić UVODIĆ)

- 09:00 - Komentari (90) - Isprintaj - #

srijeda, 14.05.2008.

Split, 14. svibnja 2008. godine
Poštovani suvlasnici Terzićeve 7,
zbog vrlo neobičnog načina ponašanja predstavnika suvlasnika u drugim ulazima na Brodarici i njihova nenajavljenog načina prijelaza kod drugog upravitelja, MOLIM VAS, odnosno samo one koji su vlasnici garažno-parkirnih prostora u garaži Brodarice (razina G1 i G2), da NE POTPISUJETE PREDSTAVNIKU SUVLASNIKA GPM GOSP. JONJIĆU I NJEGOVU ZAMJENIKU GOSP. BULJANU NIKAKVE PAPIRE.
Ukoliko ima razloga za prijelazak kod nekog drugog upravitelja, ja kao suvlasnika dvaju parkirnih mjesta smatram da se takvu Odluku treba donijeti na zajedničkom sastanku svih vlasnika garažno-parkirnih mjesta u garaži Brodarice.
Kao što Vam je vjerujem poznato, nekoliko puta sam osobno a poznato mi je da su to pokušavali napraviti i drugi, (što predstavnici što suvlasnici), urgirao kod ranije navedenog dvojca potrebu organiziranja prvog zajedničkog sastanka svih nas suvlasnika garaže. Na žalost, navedena dvojka je ostala gluha na moje nastojanje i nastojanje drugih.
Ne nasjedajte ni na koji način mogućem objašnjenju (kod prikupljanja potpisa po stanovima) da se navedeni zajednički sastanak održao, a da ih je predstavnik suvlasnika iz njihova ulaza propustio informirati o terminu istog. TO JE LAŽ!!!Osobno smatram da garažu Brodarice ne smijemo prepustiti na upravljanju zadnje rangiranom upravitelju na širem području Splita. Odnosno, smatram da je i takva Odluka moguća ukoliko se ona donese na zajedničkom sastanku svih suvlasnika garaže, a nikako bez održavanja takvog sastanka.
Još jednom Vas molim da navedenom dvojcu ne potpisujete papir odnosno ne dajete nikakav potpis za bilo kakvu svrhu dok se ne održi zajednički sastanak svih suvlasnika u garaži.
Termin održavanja zajedničkog sastanka suvlasnika garaže bi trebao biti javno oglašen i najavljen barem 10 dana prije njegova održavanja.
S poštovanjem,
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Nenad Uvodić

- 13:49 - Komentari (80) - Isprintaj - #

utorak, 13.05.2008.

Nakon odabranog novog upravitelja da li se i dalje plaća pričuva po postojećim uplatnicama?

Split, 13. svibnja 2008. godine
Poštovani suvlasnici Terzićeve 7,
u ovih zadnjih par dana nekoliko naših susjeda me upitalo što je s plaćanjem pričuve jer na računu piše TEHNOPLAST d.o.o. Split?
Odgovor: Obveza je svakog suvlasnika da plati pričuvu. Tako uplaćena sredstva odlaze na zajednički račun našeg ulaza Terzićeve 7. Pravo raspolaganja tim sredstvima je regulirano Međuvlasničkim ugovorom.
Znači, nema veza što smo promijenili upravitelja ili što ime tvrtke starog upravitelja piše na računu, sredstva nikada ne odlaze na račun upravitelja (ma koji on bio), već na račun našeg ulaza Terzićeva 7.
Sve isplate se tada vrše uz potpise dviju ovlaštenih osoba – predstavnika suvlasnika i direktora upravitelja, što je regulirano Međuvlasničkim ugovorom.
S poštovanjem,
M. P.
Predstavnik suvlasnika
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Nenad Uvodić

- 09:30 - Komentari (35) - Isprintaj - #

petak, 09.05.2008.

Obavijest suvlasnicima Terzićeve 7 od 09. svibnja 2008. godine

Split, 09. svibnja 2008. godine
Poštovani suvlasnici Terzićeve 7,
u privitku se nalazi Međuvlasnički ugovor i Ugovor o upravljanju te Dodatak Međuvlasničkom ugovoru.
Kratko bih o svakome:
Sličan Međuvlasnički ugovor smo imali kada smo bili kod upravitelja TEHNOPLAST-a d.o.o. Split te je to sada potrebno provesti za novog upravitelja NOVI DANI d.o.o. Split. Njega smo većinom potpisali prilikom preuzimanja ključeva 14.04.2007. godine. Privitak tog ugovora je i potpisna lista koju Vam nisam priložio jer se na njoj nalaze i podaci o JMBG-u koji su stvar svakog pojedinca.
Ugovor o upravljanju ja potpisujem u Vaše ime. Uglavnom se odnosi na reguliranje međusobnih prava i obveza predstavnika suvlasnika (a samim tim i Vas) i upravitelja.
Treći dokument je Dodatak međuvlasničkom ugovoru. On je kao takav umotvorina stručnih službi Vodovoda i kanalizacije d.o.o. Split (ViK). Njega je potrebno potpisati kako bismo «sutra» s ViK-om preko predstavnika suvlasnika regulirali obračun utrošene vode s današnjeg broja članova domaćinstava na sutrašnjih preko razdjelnog vodomjerila.
Molim da iste pročitate, te da me kontaktirate ukoliko imate bilo kakvih primjedbi.
Ono što sam ja do sada uočio je da u Međuvlasničkom ugovoru nedostaje upisati iznos naknade predstavniku suvlasnika kojeg smo ranije, odnosno na 3. zajedničkom sastanku, definirali (bruto 10% mjesečnog iznosa zajedničke pričuve našeg ulaza).
Nakon što se uočene primjedbe, Vaše i moje, otklone, ja bih u utorak, 13. svibnja 2008. godine, nakon 20:00 sati prikupljao Vaše potpise.
Napokon sam dobio ključeve od glavnog vodomjernog okna našeg ulaza, pa od 07. svibnja pratim potrošnju vode u našem ulazu. Iduće očitanje ću izvršiti 28. svibnja te ću Vas o rezultatima, kao i obično, informirati.
Sva razdjelna vodomjerila u našem ulazu, njih 25, su također od 07. svibnja nova, tako da su se ispunili svi preduvjeti za kvantitativno praćenje potrošnje vode.
Ujedno bih isti dan, u utorak nakon 20:00 sati, prikupio Vaše potpise na Reklamacijski list za vodomjerila (jer su se tek sada ispunile sve odredbe iz ranije potpisanog Sporazuma).
S poštovanjem,
M. P.
Predstavnik suvlasnika
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Nenad Uvodić

- 12:58 - Komentari (59) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.05.2008.

Ponuda za upravljanje zgradom u Splitu, Terzićeva 7 - prihvaćanje ponude

Split, 30. travnja 2008. godine

Terzićeva 7
Kontakt osoba: Nenad UVODIĆ
predstavnik suvlasnika Terzićeve 7
Mob: 091 204 89 73
e-mail: nenad.uvodic@ekz.hr
web: http://terziceva7.blog.hr/



NOVI DANI d.o.o. Split
n/r direktor gosp. Željko VUKOJEVIĆ
fax: 46-05-55


PREDMET: Ponuda za upravljanje zgradom u Splitu, Terzićeva 7
- prihvaćanje ponude

Poštovani direktore upravitelja gosp. Vukojević,

dana 24. travnja o.g. održan je 5. sastanak svih suvlasnika Terzićeve 7. Na tom sastanku su se suvlasnici Terzićeve 7 izjasnili da ne produlje ugovor s dosadašnjim upraviteljem društvom TEHNOPLAST d.o.o. Split, već da prihvaćaju ponudu upravitelja Novi dane d.o.o. Split.
O tome postoji i Zapisnik sa sastanka koji je potpisan od strane 21 suvlasnika od 25 mogućih što u obračunskoj površini predstavlja 78,25%. Time se potvrđuje da su sve Odluke po tom Zapisniku legitimne. U privitku Vam dostavljam Zapisnik s potpisima suvlasnika.

Obzirom da smo do sada bili pod upravljanjem društva TEHNOPLAST d.o.o. Split, molim da poduzmete odgovarajuće korake koje su uobičajene u ovakvim slučajevima prijelaza od jednog k drugom upravitelju.
Ugovor s ranijim upraviteljom je sklopljen 01. svibnja 2007. godine na rok od jedne godine, te Vas stoga molim da pripremite Vaš ugovor koji će biti u skladu s Vašom ponudom.

S poštovanjem,

M. P.
Predstavnik suvlasnika T7
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Nenad Uvodić

Na znanje:
1) Oglasna ploča ulaza Terzićeve 7;
2) web: http://terziceva7.blog.hr/

- 08:04 - Komentari (81) - Isprintaj - #

Dostava Zapisnika TEHNOPLASTU i izvršenje obveza po Zapisniku

Split, 30. travnja 2008. godine
Terzićeva 7
Kontakt osoba: Nenad UVODIĆ
predstavnik suvlasnika Terzićeve 7
Mob: 091 204 89 73
e-mail: nenad.uvodic@ekz.hr
web: http://terziceva7.blog.hr/

TEHNOPLAST d.o.o. Split
n/r direktor gosp. Mario Pulić
fax: 48-30-74

PREDMET: ZAPISNIKA br. 5 SA ZAJEDNIČKOG SASTANKA SVIH SUVLASNIKA T7
- dostava i izvršenje obveza po Zapisniku


Poštovani direktore upravitelja gosp. Pulić,
dana 24. travnja o.g. održan je 5. sastanak svih suvlasnika Terzićeve 7. U privitku Vam dostavljam original Zapisnika koji je potpisan od strane 21 suvlasnika od 25 mogućih što u obračunskoj površini predstavlja 78,25%. Time se potvrđuje da su sve Odluke po tom Zapisniku legitimne.

Ovdje bih se osvrnuo na točku 7. i 8.
Točka 7. se odnosi na podmirenje svih troškova prema upravitelju na dan 30. travnja o.g. One su ranije bile zaustavljene od strane predstavnika suvlasnika koji je u tome dobio i podršku svojih suvlasnika, a sve do ispunjenja uvjeta po dopisu od siječnja 2008. godine.

Točka 8. se odnosi na iskazivanju nepovjerenja suvlasnika Terzićeve 7 prema društvu TEHNOPLAST d.o.o. Split u smislu upravljanja zgradom.
Obzirom na prethodno, molim Vas da pripremite svu potrebnu dokumentaciju koja je potrebna za prelazak kod drugog upravitelja.

Prelaskom ulaza Terzićeve 7 kod drugog upravitelja se obveze koje su suvlasnici na 5. sastanku preuzeli (prema Stambeno-poslovnom objektu BRODARICA) ni u kom slučaju ne poništavaju. Dapače, one i dalje vrijede ukoliko se i kada postigne dogovor oko navedenih tema s ostalim suvlasnicima na Brodarici.

Na kraju, pored dosta nesuglasica i povišenih tonova (i ružnih riječi međusobno izgovorenih) želio bih da ovaj rastanak protekne mirno i dostojanstveno. Jer, nikada ne reci nikad. Niti će ovaj predstavnik biti trajno na funkciji, niti ste Vi kao upravitelj toliko loši da se pod nekim drugim okolnostima u budućnosti ovaj ulaz neće ponovno vratiti pod Vaše upravljanje. A tome će, kao i do sada, ponovno odlučivati suvlasnici Terzićeve 7.

S poštovanjem,
M. P.
Predstavnik suvlasnika T7
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Nenad Uvodić
Na znanje:
1) Oglasna ploča ulaza Terzićeve 7;
2) web: http://terziceva7.blog.hr/

- 08:00 - Komentari (87) - Isprintaj - #

Zapisnik s 5. zajedničkog sastanka suvlasnika Terzićeve 7

Split, 24. travnja 2008. godine

Zapisnik s 05. (petog) sastanka suvlasnika TERZIĆEVE 7 koji je održan 24. travnja 2008. godine (četvrtak) u 19:00 sati u predvorju ulaza.

DNEVNI RED
(prijedlog):

1. Utvrđivanje dnevnog reda;
2. Informacija o izvršavanju obveza s prethodnog zajedničkog sastanka suvlasnika Terzićeve 7;
3. Informacija o stanju sredstava pričuve na dan 31. ožujka 2008. godine;
4. Informacija o poduzetim mjerama prema onim suvlasnicima koji UOPĆE ne podmiruju obvezu plaćanja pričuve;
5. Donošenje Odluke o zatvaranju (ostakljivanju) hidrantskih ormara te dovođenje pripadne opreme u ispravno stanje;
6. Donošenje Odluka o načinu plaćanja dijela zajedničkih troškova BRODARICE iz zajedničkih sredstava pričuve Terzićeve 7;
7. Donošenje Odluke o podmirenju onih troškova iz sredstava zajedničke pričuve koje je predstavnik suvlasnika osporio između dvaju sastanaka;
8. Donošenje Odluke o povjerenju odnosno nepovjerenju postojećem upravitelju TEHNOPLAST d.o.o. Split;
9. Razno.
Napomena: Navedeni Dnevni red je prijedlog te se isti može nadopuniti neposredno prije početka sastanka. U poštanskim sandučićima ćete naći kratki pisani materijal.


ad. 1.: Dnevni red je jednoglasno prihvaćen. Pod ovom točkom je pružena obavijest da se na web adresi http://terziceva7.blog.hr/ imaju informacije o tekućim događanjima s komentarima;

ad. 2.:
Postoji obveza izrade nadstrešnice iznad klapne za odimljavanje za koju još uvijek predstavnik suvlasnika nije proveo prikupljanje dodatnih ponuda.
Bojanje predvorja je dogovoreno na 3. sastanku održanom 27. prosinca 2007. godine i planirano za proljeće ove godine. Na današnjem sastanku je dogovoreno da se prije bojanja pristupi postavljanju „knaufa“ na zidu ispred lifta u svrhu pokušaja sprječavanja neodgovornih pojedinaca da nastave s devastacijom zajedničkih prostora i imovine.
Predstavnik je informirao da je ranije prikupljeno 100 kn u svrhu zamjene pregorjelih žarulja. U proteklom razdoblju je promijenjeno cca. 15 žarulja, te je u fondu ostalo cca. 50 kn. To se smatram dostatnim sredstvima za tekuću godinu (a možda i dulje).
Popravak pročelja našeg zapadnog dijela zgrade će se izvršiti, samo neka zaredaju topliji dani kako bi izvukli koliko-toliko vlagu iz pročelja.
U našem ulazu postoji 25 razdjelnih vodomjerila. Do dana održavanja sastanka zamijenjena su 24 te je još uvijek jedno staro (za ambulantu). I to zadnje bi se trebalo zamijeniti u tekućem mjesecu. Predstavnik još uvijek nije dobio „čarobni“ ključić za otvaranje glavnog vodomjernog ormara na razini G2 u kojemu se nalaze glavni vodomjeri za naš ulaz. Samim tim još uvijek nije moguće pratiti potrošnju i uspoređivati je. Ključić bi se, u skladu s dogovorom sa stručnim službama komunalnog poduzeća, trebao dobiti do konca ovog mjeseca. Tada bi predstavnik kroz mjesec svibanj pratio potrošnju. Ukoliko bi rezultati bili očekivani, obračun za mjesec lipanj bi prebacili s broja članova domaćinstva na očitanje po razdjelnim vodomjerilima.
Prihvaćen je prijedlog predstavnika da se postave bravice na 9 vodomjernih ormarića te da se poklopac doradi (s 3 okrugla otvora) i umetne staklo kako bi se i bez otvaranja poklopca u svakom trenutku moglo očitati svako razdjelno vodomjerilo. Zaključavanjem vodomjernog okna bi se spriječilo neovlašteno diranja od strane neovlaštenih (i uklanjanja plombe). Jasno, svaki suvlasnik bi dobio po jedan ključ za slučaj neophodne intervencije.
Lift je popravljen (otklonjena je tipska pogreška) još u veljači o.g.
Postavljanje protupožarnih ormarića i servisiranje protupožarnih aparata je izvršeno.
Pregledavajući što se je radilo u protekla tri mjeseca između dvaju sastanaka, od 10 dokumenata njih 8 ili 9 se odnosi na traženje da nam zamjene razdjelna vodomjerila.
Osiguranje: Kako sada stoje stvari, oni koji su platili BASLER osiguranje nemaju mogućnost raskinuti ugovor (što je jako čudno). Ali zato iduće godine u siječnju kada dođe osiguranje na obnavljanje nikako NE PLATITI BASLER osiguranje, već samo odnijeti policu ALLIANZ-a Splitskoj banci.
U privitku Kratkog pisanog materijala koji je prije sastanka dostavljen svim suvlasnicima se nalazi Izvještaj o stanju sredstava pričuve našeg ulaza do 31. prosinca 2007. To obvezu je predstavnik suvlasnika nehotice propustio.

ad.3.: Stanje sredstava na dan 27.03.2008. godine je xx.xxx,xx kn. Postoje nepodmirene obveze u iznosu cca. x.xxx,xx kn. O nepodmirenim obvezama će biti više riječi kasnije kroz ostale točke;

ad. 4.: Kao i obično, mjere su (1.) opomena br. 1, (2.) opomena br. 2., i (3.) ovrha (prisilna naplata). Još jednom se moli suvlasnike da podmiruju zakonsku obvezu plaćanja zajedničke pričuve.
Nakon dužeg objašnjenja predstavnika suvlasnika, prihvaćen je prijedlog predstavnika suvlasnika o povećanju jedinične cijene pričuve i to za 10%. To bi značilo novi jedinični iznos pričuve, umjesto s dosadašnjih 1,54 na 1,69 kn/m2 za stambeni dio odnosno s dosadašnjih 1,92 na 2,11 kn/m2 za poslovni dio. Početak izvršenja ove odluke je lipanj 2008. godine. Jasno, za svako iduće povećanje potrebna je nova Odluka suvlasnika.

ad. 5.: Nakon što su postavljeni vatrogasni aparati, sada je vrijeme i za zatvaranje 8 hidrantskih ormarića. Obzirom da je sva oprema na broju, izdatak bi bio ostakljivanje ormarića i nabava novog „koluta“ ventila. Ovi dosadašnji su otuđeni (pretpostavljamo pretvoreni u „boksere“). Onaj jedan hidrantski ormarić u prizemlju će se opremiti i ostaviti s metalnim vratima s „lokotom“.

ad. 6.: Suvlasnici su razmotrili prijedlog direktora upravitelja gosp. Pulić koji se odnosio na podmirivanje zajedničkih troškova na Brodarici.
Nakon duže rasprave, prihvaćen je prijedlog, i to:
· gorivo za diesel agregat u pripadnom postotku 4,764%,
· održavanje infrastrukture koja je zajednička na Brodarici u pripadnom postotku 4,684%,
· čišćenje zajedničkih površina u pripadnom postotku 4,684%,
· održavanje zajedničkih zelenih površina u pripadnom postotku 5,438%,
· voda za održavanje zelenih površina u pripadnom postotku 4,684%.
Prijedlog jednokratnog troška ugradnje internih mjerila za podjelu potrošnje struje u iznosu 11.272,94 kn prihvaća se u pripadnom postotku 4,684%.
Suvlasnike T7 predstavnik suvlasnika je informirao da se zajednički trošak struje Brodarice (koji pripada T7) ne plaća, u skladu sa ranijom zajedničkom Odlukom svih suvlasnika T7. Suvlasnici T7 svjesni su problema i da postoji mogućnost isključenja struje zbog nepodmirenja dospjelih obveza, a samim tim i prestanka isporuke pitke vode na etažama od 3. pa na više. I o tome se razgovaralo na sastanku.
Suvlasnici T7 su od strane predstavnika suvlasnika informirani da je razdioba zajedničke potrošnje struje iz 9. mjeseca 2007. godine (koju su izradili gosp. Jonjić i Pulić) manjkava te da sasvim sigurno postoji greška od najmanje 30% u takvom načinu razdiobe.
Suvlasnici T7 snažno podržavaju zahtjev za ugradnjom dodatnog mjerila za struju kojim bi se što prije točno utvrdila pripadna potrošnja koja tereti sve suvlasnike nadzemnog dijela Brodarice pa time i T7. Po ugradnji prihvaćaju plaćanje očitane potrošnje po tom elektromjerilu u pripadnom postotku 4,684%.

Predstavnik suvlasnika je informirao suvlasnike T7 o problemu evidentiranja potrošnje vode za zalijevanje zajedničkih zelenih površina kroz sustav Terzićeve 1 (T1). Suvlasnici su prihvatili prijedlog predstavnika suvlasnika za djelomičnim sudjelovanjem u jednokratnom trošku izmještanja tog vodomjerila za zelene površine iz sustava T1.

Suvlasnici su izrazili svoje nezadovoljstvo dugotrajnošću izrade naprijed prihvaćenih prijedloga.

ad 7.: Na prijedlog predstavnika suvlasnika T7, suvlasnici su odlučili ne produžiti ugovor s dosadašnjim upraviteljem. Na osnovu triju ponuda koje je predstavnik ranije dostavio svim suvlasnicima, za novog upravitelja suvlasnici su odabrali društvo „NOVI DANI“ d.o.o. Split.

ad. 8.: Suvlasnici su odlučili da se plati naknada upravitelju za njegovu uslugu do 30. travnja o.g. Dio zajedničke struje za Brodaricu se neće platiti dok se ne redefinira novi odnos odnosno do ugradnje novog razdjelnog elektro mjerila sukladno točci 6. ovog Zapisnika.

ad. 9. Razno:
Predstavnik je informirao suvlasnike o potrebi potpisivanja Reklamacijskog lista sukladno izvršenoj zamjeni razdjelnih vodomjerila. Dogovoreno je da će prilikom potpisivanja ovog Zapisnika svaki suvlasnik tada potpisom ovjeriti i Reklamacijski list.
Suvlasnici nisu zadovoljni rezultatom i učestalošću čišćenja zajedničkih prostora, pa je predstavnik suvlasnika preuzeo na sebe da upozori obrt „Zlatni sjaj“ o navedenim primjedbama suvlasnika.
Suvlasnici koji posjeduju garažno-parkirno mjesto na Brodarici nisu zadovoljni čistoćom zajedničkog lifta koji se nalazi između T9 i T11 i koji vodi u garažno-parkirni prostor Brodarice. Predstavnik je objasnio suvlasnicima da, na žalost svih, ne postoji niti onaj minimum komunikacije između predstavnika T7 i predstavnika GPM. Zbog toga je suvlasnike T7 njihov predstavnik uputio da pokušaju osobno stupiti u kontakt s predstavnikom GPM i taj problem na taj način pokušaju razriješiti.
Predstavnik suvlasnika preuzima na sebe obvezu e-mailom informirati predstavnika GPM o naprijed navedenoj primjedbi.
Sastanak suvlasnika je završio u 20:20 sati.
Zapisnik vodio i sastavio: N. Uvodić – predstavnik suvlasnika.
M. P.
Predstavnik suvlasnika T7
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Nenad Uvodić
Kako bi se kod upravitelja moglo pokrenuti rješavanje problematike koja je na sastanku usuglašena, suvlasnici svojim potpisom ovjeravaju ovaj Zapisnik.

- 00:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • sretanInformacije predstavnika suvlasnika suvlasnicima Terzićeve 7 u Splitu (lokacija Brodarica)mah

Linkovi






  • View My Stats

Brojač - Broj ulaza na blog od 12. svibnja 2008. od 15:00 sati.

Točno vrijeme